:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: dinsdag, juni 03, 2003 ::

Strange feeling

Net gedaan met werken, Ilke nog niet thuis. Tijd voor een nieuwe blog. Leuke dag gehad in Paal. Wereldtennis gezien in Parijs en Kim en Justine spelen halve finale. Wanneer breekt die gekte uit? Het blijft voor mijn part lang achterwege.

Hou misschien toch een vreemd gevoel over aan dinsdag 3 juni. Waarom? In een vorig leven was ik aan de slag als sportredacteur bij het (bijna) terziele gegane Planet Internet. Onze Franstalige college op de Rijnkaai was Patrice Capelle. Awel, die kwam vandaag de redactie binnengewandeld. Nog geen haar veranderd. Lachen, bril op, wat langer bruin haar en nogal speciale keren. Maar, ne creme van ne vent. Echt waar.

Mijne chef is dus opzoek naar een Franstalig iemand om de redactie in Paal te komen versterken en Patrice voldoet helemaal aan het profiel. Hij vroeg tot vrijdag bedenktijd. En daar zit het hem nu. Zegt hij ja, dan zie ik hem vanaf juli elke dag. Delen wij lief en leed. Eten we samen. Werken we samen aan een doel. Zegt hij neen, tja, dan zie ik hem waarschijnlijk nooit van mijn leven nog. Strange feeling dus voor mij. Vooral omdat het zo kort bij elkaar ligt, maar eigenlijk heel ver van elkaar. Het leven zit raar in elkaar.

Nu snel eten, want mijne lasagne met vers brood is klaar! En Ann en Lieve, ja, ik ga hem met mes en vork te lijf.

CU
IN Hell


:: Bennie 6:52 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?