:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: zondag, juni 01, 2003 ::

Pijn

Terug van Scherpenheuvel. Agezien. Niet te doen. De eerste 5 kilometer gingen nog, de volgende 35 waren een ware marteling. Echt doodgegaan. Alles deed pijn. Ik wist niet dat ik zoveel verschillende spieren had. Toch dus. Maar heb het wel gehaald. Na 9u stappen veroverden we de Basiliek van Scherpenheuvel. Ook veel natuur gezien. Natuurgebied tussen Tessenderlo en Zich (Ter Haeghe als ik het goed heb) is echt de mooite waard. Zeker met zo'n schoon weer.

Ondertussen al een nachtje kunnen slapen. Ben wat stijf, maar das normaal zeker? Kweet nie of ik ooit in mijn leven nog eens te voet naar Scherpenheuvel zou gaan. Gisterenavond lekker niets gedaan, om 0u00 gaan slapen en bijna 13u geslapen. Ik hoop dat morgen het ergste leed geleden is. Straks lekker eten bij mijn schoonouders in Lommel en dan: terug gaan werken na vier dagen thuis. Ik moet u niet vertellen dat dat pijn zal doen. En daarom groet ik jullie.

CU
IN Hell
:: Bennie 1:20 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?