:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: dinsdag, juni 10, 2003 ::

In de file voor de dood

Waar de luxe-ambtenaar genoten heeft van een verlengd weekend, heeft den deze 2 van de 3 dagen gewerkt. Wel leuk. Het voordeel van ons werk is dat we vrij dikwijls van thuis kunnen werken. En nee, dat wil niet zeggen "niets" doen. Er is geen enkel werk waar een onderdaan zo makkelijk kan gecontroleerd worden als bij ons. Is het niet online dat iedereen ons werk in real time kan checken, dan is het wel in onze superdeluxe tool: het kloppend hart van sport.be waarin we al onze teksten plakken en online zetten.

Zaterdag met de historische finale tussen Kim en Justine en de belangrijke interland tussen Bulgarije en Belgie gene minuut tijd gehad. Zelfs niet kunnen eten. Dat hoort dus ook allemaal bij thuiswerken hé. Maar mij hoor je niet klagen. Net op de blog van Lieve gezien dat ze in het decadente Mol is geweest. En het kan kloppen, want volgens mij heb ik ze zien rijden in haar nu al legendarische Sjiaraa. Inderdaad, met drie dreumessen (is dat nu met 1 of 2 s'en?). Dus dacht ik dat ze het niet kon zijn en heb ik me maar wijselijk ingehouden. Spijtig! Lieve, in het vervolg bellen he als ge naar mijn streek komt!

Vandaag weer gaan BBQ'n bij mijn schoonouders in Lommel. Altijd een feest. Altijd lachen. Vooral omdat vader en zo'n het niet beter hebben gevonden om een wedstrijdje vuurke-stook te houden. En wij maar punten en commentaar geven. Na een paar rode "mont vantoux" wijn echt interessant. Maar je moet erbij zijn om het te geloven!

Vandaag ook bij mijn grootmoeder geweest. Echt een toffe madam. Ze werd vandaag ook 87 jaar. Ze zit al een tijdje in een rusthuis, maar ze is echt nog op hare qui-vive. Wel raar sfeertje daar. Het onderwerp bij uitstek daar is "doodgaan". Of beter nog: hoe wil ik doodgaan? En elke keer als ik daar kom, is er wel iemand "slecht", zoals ze bij ons in de volksmond zeggen. Dat betekent niets meer dan dat zijn/haar laatste dagen geteld zijn. Kom je een week later daar terug, dan is die man/vrouw 9 kansen van de 10 dood en begraven. Er is echt geen betere plaats om een "Het leven zoals het is...in Home Keiheuvel" te draaien. Producer: Bennie Luyten. Titel: "In de file voor de dood".

CU
IN HELL
:: Bennie 12:50 a.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?