:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: donderdag, juni 26, 2003 ::

Hell

I'm back. Het belangrijkste nieuws: het is me niet gelukt. De Mont Blanc bleek een onineembare vestiging. Pfff. De Mont Blanc zelfs niet eens aan zijn enkels kunnen zien. Al tijdens de voorbereiding moeten forfait geven. Reden: slechte fysieke toestand, die leidde tot hoogteziekte. Man, daar ben je slecht van. Hoofdpijn, braakneigingen, geen eetlust en nog een hele hoop andere dingen waar ik liever niet meer aan terugdenk.

De eerste tocht, tot aan hut Albert I, overleefd. Wel veel te snel gegaan en 's avonds na het eten plots misselijk geworden en twee dagen doodziek geweest. Hoogteziekte. Slecht kunnen slapen, niet kunnen eten. Gewoonweg afgezien. Gelukkig was het woensdag, toen de hele groep de afdaling moest ondernemen, al wat beter. Heb dan ook genoten van die helletocht richting auto. Maar was blij dat ik in de viervoeter mocht plaatsnemen. En nog blijer toen ik weer in mijn bad lag. Mij zes dagen iet deftig kunnen wassen. Zes dagen niet deftig gegeten. Zes dagen niet deftig geslapen. Bweurk. Bergsport suckzzz.

Ondertussen mijn zinnen al wel wat kunnen verzetten. Dit weekend mijn gemiste alcohol eens inhalen se. Dinsdag "grote fuif" in het pittoreske Wezel. Zaterdag verjaardagsfeest van een vriend aan de Miramar (je weet wel, da meer wa allemaal Antwerpenaars een buitenverblijf hebben en waar ik voor de eerste keer in mijn leven heb leren skiƫn op water). Zaterdagavond wellicht terug zuipah in het pittoreske Wezel, waar voor de tweede dag op rij opnieuw een zuipfestijn wordt georganiseerd. Dit keer wel meer mijn leeftijdsgroep en (veel) ouder. Zondag dan naar een verjaardagsfeest van een nonkel van Ilke. Loopt meestal uit de hand na het tiende Jupilerflesje.

Je ziet, ik heb de hell gezien. Ben er terug uitgeraakt en de nabije toekomst ziet er rooskleurig uit. Trouwens, vandaag ook mijn reis betaald. Van 12 tot 24 juli zit ik met een paar leuke mensen in het zonnige Salou. Wie mij een beetje kent, weet wat ik daar 12 dagen lang ga doen. De horecazaken aldaar zullen er alleen maar beter van worden.

CU
IN Hell
:: Bennie 10:25 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?