:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: zaterdag, juni 14, 2003 ::

Boozen

Donderdag gaan shoppen in Hasselt. Laatste inkopen voor onze toch naar de Mont Blanc. 18.000 ballen kwijt aan dinges die ik waarschijnlijk nadien nooit meer kan gebruiken. Of het moet dienen om uit te lenen aan iemand die ook zo zot is om de hoogste berg van Europa te gaan beklimmen. Wel raar zo alleen shoppen. Normaal helpt Ilke me altijdn maar nu moest die gast van den AS Adventure alles komen aangeven: themisch ondergoed, regenbroek, gamaschen,... Da moet voor die gast ook niet leuk geweest zijn.

Gisterenavond nog eens Antwerpen onveilig gemaakt. Dus nog eens op stap geweest met mijn ex-kotgenoten. Altijd wel leuk. Het was dit keer een afscheidsfeestje van Femke, een Nederlandse die even in Antwerpen kwam studeren. Altijd hetzelfde verhaal eigenlijk. Te veel gedronken, te laat gaan slapen en vandaag al liters frisdrank gedronken. Mijne kop doet nog altijd pijn. En heb de hele dag moeten werken...

Maar tis nog niet gedaan. Vanavond organiseert onze voetbalploeg een fuif, "the fifth summer party" in PC Balen. En daar moet nonkel Bennie seffens gaan helpen. Wel leuk. Kan ik nog eens kijken hoe het er met de jeugd van tegenwoordig aan toegaat. En free booze natuurlijk. Da compenseert mijn grote uitgaven van in de week al een beetje. Al zal mijne kop dat weer niet graag horen.

CU
IN Hell
:: Bennie 9:43 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?