:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: donderdag, april 19, 2007 ::

Oef tis voorbij. Hoe je het ook draait of keert, tis toch iets speciaals 30 worden. En eigenlijk voelt het hetzelfde als 29 jaar een 364 dagen. Alleen moeten we nu echt volwassen worden blijkbaar. Of da lukt is nog maar de vraag.

Wat mij opvalt. Ik ben echt gene kaartjesmens. Elk jaar opnieuw maak ik me de bedenking: nu moet ik alle verjaardagen eens noteren, want telkens krijg ik van mensen berichten, mails of telefoons terwijl ik da altijd vergeet. Er zijn zelfs mensen bij die ik maar één keer per jaar hoor, maar toch mijne verjaardag niet vergeten. Ik vind da straf. Dus al wie mijn verjaardag is vergeten, niets van aantrekken, kben juist dezelfde :) Op naar de 40!
:: Bennie 10:37 a.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?