:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: vrijdag, januari 05, 2007 ::

Voila. 2006 is voor goed gedaan. 2007 staat voor ons. Oudejaarsavond was leuk, maar niet meer dan dat. Al die drukte, al die veel te dronken mensen. Ik kan daar niet zo goed meer tegen. Volgens mij ben ik gewoon oud aant worden.

Wat 2007 brengt, is voor mij een groot geheim. En maar goed ook. Dat is toch het leuke vant leven? Kzou niet willen dat mijn agenda al voor drievierde vastligt. Als ik één ding verafschuw dan is het wel routine.

Aan iedereen een goede gezondheid, veel plannen, veel creativiteit, veel geluk. En dat we binnen een jaar kunnen zeggen: 2007 was een jaar om in te kaderen.
:: Bennie 12:57 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?