:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: dinsdag, november 21, 2006 ::

Wat er scheelt, ik weet het niet. Maar ik zit in een fase waarin ik wil reizen. Onderweg wil zijn. De na-effecten van het reisje naar Italiƫ zijn nog maar net uitgewerkt en het kriebelt al weer. En alst kriebelt, tja, dan kriebelt het zeker?

Tussen 14 en 17 december een citytrip naar Barcelona geboekt. 200 euro voor de vlucht, 55 euro (x3) voor de kamer. Chance dat december gelijk staat aan een dertiende maand :) En dan weet ik weer waarvoor ik elke dag ga werken.

Ik weet niet wat ik heb met kienen. Ge kent da wel. Je gaat in een overvolle zaal zitten met een kaart en rosse halve frankskes bij de hand. Vooraan begint er eentje getallen af te roepen. Heb je een lijn, dan roep je kien. In tweede instantie speel je voor een volle kaart. Heb da in mijn leven vier of vijf keer gedaan. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geen prijs had. Zo ook vrijdag niet. Kien op 14. De prijs was een frietketel. Zondag zelfgemaakte frietjes geten. Gebakken in mijn nieuwe aanwinst!
:: Bennie 11:26 a.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?