:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: donderdag, oktober 05, 2006 ::

Moord met voorbedachte raden. 18 jaar krijgde daar voor als je uw exvriendin koudweg vermoord. Wie gaat de psychische schade van de nabestaanden van de slachtoffers betalen? Tja, is die wel te betalen?

Genoeg negativisme. Heb eens (even) de tijd genomen om die onnoemelijk veel folders die hier in mijn bus terechtkomen voor de verkiezingen eens door te nemen. Ik hoop dat het snel 9 oktober is. Dan gaan we pas in een perfecte wereld leven. Toch volgens de folders.

We zijn een echte kattenfamilie. Bij mijn ouders hebben ze er drie. Allez, nog twee. Onze Lucky is naar de eeuwige jachtvelden vertrokken. Zonder iets te zeggen! Zo werkt dat nu eenmaal met katten die zich niet goed voelen.

Mijn tweelingsbroer Bart heeft het kot hier verlaten. Hij is gaan samenwonen met zijn vriendin en woont nu in het landelijke Scheps (Balen). Alst niet gaat, niet aan het moorden slaan. De nabestaanden blijven immers met de gebakken peren zitten.
:: Bennie 1:07 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?