:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: woensdag, september 27, 2006 ::

Een assisenproces? Dat is iets uit Het Laatste Nieuws. Van de VTM. Weg van mijn wereld. Of toch niet. Deze week in Antwerpen. Het gaat om de zus van de vriendin van mijn oudste broer. Mannekes toch. Miserie. En tranen.

Ik heb me weer iets op de rug gehaald. Dit weekend ga ik een marathon lopen. Tis te zeggen, een aflossingmarathon. Lees net dat het van De Panne naar Oostende zal zijn. Zo blaast zaterdag ook de wind. En ik neem het eerste deel voor mijn rekening: 4,3 kilometer. Dat moet lukken. Hier alle details.

Voetbal, Tennis, Wielrennen. Dingen waar ik door den band dagelijks mee bezig ben. Passief wel te verstaan. Italiƫ is er drie keer wereldkampioen in geworden. Dat land moet iets speciaals hebben. Midden oktober ga ik er een weekje naartoe. Uitblazen. Tis (weer) eens nodig.
:: Bennie 11:59 a.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?