:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: dinsdag, september 05, 2006 ::

Amai. Das zo te zien lang geleden dat nog eens iets gepost heb. Het zal aan het weer liggen zeker? Gisteren naar een beauty-huis geweest. Eerst een zalige nek en schoudermassage gekregen. Nadien twee uur in infrarood-sauna, stoomsauna en brubbelbad gezeten. Echt zalig. En ontstressend.

Ik heb nog een paar dagen verlof te goed. Ik weet alleen niet goed wat er mee te doen. Een paar snipperdagen nemen, of nog ergens naartoe trekken. Ik zal me er eens moeten in gaan beslissen.
:: Bennie 5:57 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?