:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: vrijdag, juni 09, 2006 ::

Gisteren van een doordeweekse vrije dag geprofiteerd om wat spullen te kopen. Heb al geruime tijd geen zomerschoenen meer. Vroeger liet ik mijn vriendin daar voor opdraaien. Nu ist op dat vlak behelpen. Maar valt al bij al best mee hoor. Winkel in, schoenen passen, betalen en weg. Dan ging vroeger niet.

Dan volgende winkel. Mijn neefje Mauro wordt op 13 juni 6. Die klein mannen weten tegenwoordig verdomd goed wat ze willen. In een reclamefolder had hij aangeduid welk toestel hij dit keer van play mobile wou. Eens bij de juiste afdaling was het snel gevonden.

Als laatste had ik nog een zwembroek nodig. Zelfde winkel, passen, nog eens passen en klaar. Achteraf voelde ik me precies zoals een vrouw die is gaan shoppen. Alleen doet die dat om zich beter te voelen. Ikke niet :)
:: Bennie 11:54 a.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?