:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: vrijdag, februari 17, 2006 ::


Woensdagavond met mijn moeder afgezakt naar het Sportpaleis om Kimmeke te zien spelen. Wat een avond!Clijsters speelde simpelweg slecht, maar haalde het toch. Ik zat in de bus (die werd ingelegd van de parking naar het Sportpaleis) met de kersverse miss Belgie Virginie Claes. Schoon kind! En vriendelijk.

Eerst in de verkeerde Vip-tent beland, dan toch bij de juiste mensen gekomen, pintje gedronken en tennis gekeken. Eindelijk. Voor mijn werk zit ik meestal in de perszaal en zie ik letterlijk geen bal vliegen. De sfeer was fantastisch. Tennis is voetbal geworden. Waar is de tijd dat je moest stilzijn tijdens een tenniswedstrijd. En Clijsters, die is immens populair.

Nog drie dagen en het zit er weer op. Zo'n weekje tennis is een leuke afwisseling, maar omdat elke week te doen. Laat maar. Ben echt blij dat ik soms eens een voetbalmatch of een veldritwedstrijd kan verslaan. Bij tennis weet je trouwens nooit hoelang de match zal duren. In onze stiel een echt nadeel...
:: Bennie 1:49 a.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?