:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, februari 13, 2006 ::

Tis weer begonnen. De Proximus Diamond Games. Een van de vele paradepaardjes van het bedrijf waarvoor ik al meer dan 3,5 jaar werk. Het belooft weer een drukke werkweek te worden. Maar das goe, dan vliegt de tijd goed voorbij.

Omdat ik nu in Antwerpen moet werken, blijf ik ook op het kot van mijn vriendin slapen. Lekker terug het kotleven in. Al zal op stap gaan er niet meer inzitten. Mijn lijf is geen 22 meer. En er moet 's morgens gewerkt worden.

Octagon geeft je als werknemer ook altijd de kans om als VIP naar zijn evenementen te gaan. Voor den tennis is mijn ma aan de beurt. Woesdag zijn wij dus aanwezig bij het champagne-gebeuren voor Kim Clijsters in het Sportpaleis. Voorbij donderdag ben ik in hetzelfde kader naar de Zesdaagse in Hasselt geweest. Leuke sfeer. Echt waar.

En zo zitten mijn dagen dus eivol. En zonder het goed te beseffen, varen we weer lekker koers richting: lange dagen, goe weer, vakantie. Wat dat betreft, ligt ook al teen en tander vast. Tussen 18 en 24 juni hebben we weer een huisje bij Moerland gehuurd. Dit jaar zitten we HIER. Ik begin al af te tellen. Nog dik vier maanden :)

Update: Ook de bezoekers van de site hebben ons deze week gevonden. 70.000 mensen vonden op maandag de weg naar onze site. We zijn een kleine gazet geworden.
:: Bennie 8:28 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?