:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: zaterdag, december 31, 2005 ::

Eerste deel van de feestjes zijn achter de rug. Het een al wat leuker dan het andere. Heb wel leuke cadeau's gekregen. Onder meer een kei goe scheermesje. En een horloge.

Ondertussen geniet ik van mijn laatste dagen van mijn verlof. Woensdag 4 januari vliegen we er weer goedgemutst in. Altijd leuk, met een propere lei beginnen.

Vanavond doordoen in PC Wezel. De mensen van het ter ziele gegane cafe Baret hebben iedereen uitgenodigd voor wat eten, drinken en muziek. Ik ga het proberen rustig te houden. Vrijdagavond al goed gevierd eigenlijk. En die katers worden erger en erger naarmate ik ouder word.

Voor iedereen een fijne oudejaarsnacht en veel succes en creativiteit in 2006.








Schitterend toch?
:: Bennie 5:07 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?