:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, november 28, 2005 ::

Mijn vrije zondag nog eens goed besteed. Met mijn neefje Mauro en zijn moeder en vader (mijn broer) met de 4 X 4 naar de Ardennen gereden. Sneeuw dat daar lag. Niet te geloven. Zeker 20 cm. Koud was het ook. Ik geloof dat de kleine zich geamuseerd heeft, want bij de terugreis kwam er niet veel meer uit zijn mond.

's Avonds terug thuisgekomen, bleek dat mijn grootmoeder opgenomen was in het ziekenhuis. Hoge bloeddruk, geen ernstige problemen. Meteen weer met beide voeten in de realiteit na een dagje genieten.
:: Bennie 3:59 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?