:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: donderdag, oktober 20, 2005 ::

Diagnose van de kine: Lumbago. Een verschot, zoals de volksmond het noemt. Miljaar! Das pijnlijk. Vooral uit mijn bed kruipen is niet te doen. Kousen aandoen is uit den boze. Een jeans-broek lukt met veel moeite. Jawadde. Dinsdag een CT-scan. Hopelijk kunnen ze dan meer zien.

Zo'n kine is best wel leuk. Eerst wat stroom er op, nadien losmaken. Veel verbetering is er nog niet zichtbaar, maar ik geloof wel dat het weer goed komt :) Morgen meteen een tweede keer gaan.

Wie mij een beetje kent, weet dat ik zo snel mogelijk wil gaan werken. Misschien nu zaterdag al. Wat zo thuiszitten, niets doen, da worde dus echt rap moe he.
:: Bennie 4:54 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?