:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: vrijdag, september 02, 2005 ::

10 dagen gewerkt. Slechts 1 dag pauze. Het goede nieuws is dat ik dit weekend vrij ben.

Ondertussen is mijn madame ook bij mijn ouders geweest. Heb ze vooraf goed gek gemaakt, maar het is al bij al goed meegevallen. Allez, dat hoop ik toch.

En Tom Boonen gaat in Monaco wonen. Groot gelijk heeft die. Altijd zon en geen gezeur aan zijne kop. Kwou dat ik dat ook kon doen.

Bennie
:: Bennie 10:19 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?