:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, juli 25, 2005 ::

Net terug van een vierdaagse aan het zeetje in Oostende. Het was weeral super. Na mijn ouders, dan mijn broer (en zijn kids) was het dit keer tijd om het wat jongere volk mee te nemen naar het gehuurde appartement. Veel geslapen, veel gezopen en nog veel meer.

Ondertussen zit mijn eerste werkdag er al weer op. Morgen nog "ne late" en dan voor mijn laatste trip naar de zee. Ik kan niet genoeg van krijgen van de zee, al heb ik ze dit jaar nog niet echt gevoeld. Hopelijk komt daar deze week verandering in. Anders zeker volgend jaar :)
:: Bennie 10:24 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?