:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, maart 07, 2005 ::

Vaarwel

Miljaar. Het leven kan soms toch raar doen. Las een bericht in de GVA over het overlijden van een politieman uit Mol. Ik ken daar een paar mensen. Bleek het om Dieter Urbain te gaan. Heb bij zijn broer Kristof nog 6 jaar in de klas gezeten. Onwel geworden bij het opstappen van de bus op skivakantie. Boem! Gedaan. Ik vraag me dan soms echt af waar onzen lieven Heer dan is. Lees ook net dat Tom Boonen zijn zege in Parijs-Nice heeft opgedragen aan zijn vroegere kameraad. Sterk.

Net een jaar geleden kwam een kennis van een vriendin op identiek dezelfde wijze om. Diejvriend is daar vandaag nog altijd nie goed van. Het zo is dat bij overlijdens. De eerste week wordt furieus mee getreurd door omstaanders. Nadien blijven de intimi met de miserie zitten. Herinner me nog een begrafenis. Bij de lijkstoet waren een paar mannen doodleuk bezig over een bepaalde wedstrijdfase van een voetbalmatch. Daar kannikik met mijn boerenverstand niet bij.

Vaarwel Dieter.

CU
IN HELL
:: Bennie 8:49 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?