:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: donderdag, december 16, 2004 ::

Voila. Twee Kerstfeestjes al achter de rug. Eerste was in Antwerpen met ex-kotgenoten. Hadden gereserveerd voor 14 man in de Pasta aan de Grote Markt. Blijkt dat ze ons maar een tafel voor 12 gegeven. Na heel wat over en weer geroep zijn we het daar afgebold. Nadien in een gezellig Italiaans restaurant op het Zuid gezeten. Minder qua kwaliteit, de bediening deste beter.

Dinsdag was het dan Kerstfeest van Octagon. Altijd heel chique eten. Anders zo serieuze mensen gaan volledig uit de bol, zeker op de after-party op kamer 14 van het hotel. Er is bewijsmateriaal, maar niet echt voor publicatie vatbaar.

Mijn petekindje is er nog steeds niet. Het kan elk moment gebeuren. Dacht dat het vandaag ging zijn, maar hij/zij blijft nog liever in de buik van de mama. Wel spannend. Is het een jongen? Of een meisje? En hoe gaat hij/zij heten?

Vrijdag met de auto van mijn oudere broer naar de keuring. De vader van mijn petekindje heeft heel weinig tijd en spring ik in natuurlijk. Zeker op een snipperdag. Hopelijk bij de volgende post meer nieuws over de kersverse aanwinst in de familie.

CU
IN HELL

:: Bennie 7:42 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?