:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: vrijdag, december 10, 2004 ::

Het wordt weer Kersttijd. Zaterdag eerste van vele feestjes. Met ex-kotgenoten een lichte maaltijd verorberen ergens diep in Antwerpen. Pakjes en zo uitdelen, ge kent da wel.

Binnenkort, kan eigenlijk elk moment zijn, word ik voor de eerste keer in mijn leven peter. Mauro krijgt er een broertje of zusje bij. Hoe het zal heten, weten we nog niet. Ben benieuwd.

Dinsdag is er het jaarlijkse kerstfeest van Octagon. Superchiek eten ergens in Lummen. Voor het eerst is er ook een overnachting in een hotel bij. Gemakkelijk. Kan je wat meer drinken. Veel alcohol ga ik niet verorberen, want dag nadien vroeg werken.

Vrijdag karten in Sint-Niklaas. Laatste keer dat ik dat gedaan heb, was dat een dikke meevaller. Allez, ik was toen zeker de slechtste niet van de sport.be-bunch.

CU
IN HELL

:: Bennie 8:27 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?