:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, oktober 04, 2004 ::

Moe

Zware dagen achter de rug. Bijna een week in de gloednieuwe Ethias Arena in Hasselt gezeten om het nieuwe tornooi bij te wonen. Erg leuk, maar bij momenten wel zwaar. En dan vergeet je je blog up te daten. Zo gaat dat.

Overigens weinig gebeurd. Vandaag voor den eerste keer in mijn vijf jaar als werkgever te laat gekomen op het werk. Werd wakker om 13u15. Moest eigenlijk om 12u15 daar zijn. Was niet eens laat gaan slapen. Rond 23u30 geloof ik. Kwas moe denk ik.

Moe. Shit. Doet me aan mijn grootmoeder denken. Hoogtijd dat ik daar nog eens langs ga. Morgen. Niet werken :)

CU
IN HELL

:: Bennie 10:14 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?