:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: zaterdag, juli 10, 2004 ::

Singel

Gisteren nog eens alle remmen los. In Antwerpen. Nanno. De vroegere Harwich. Op het hippe Zuid. Twas goe.

Ook de eerste keer over de ondertussen over heel Belgie gekende Singel gereden. De Sinksenfoor is precies verhuisd. Precies een roetschbaan op een kermis, niet al te goed aangegeven vind ik.

Nu dus kater. Seffens naar een receptie van een trouw (ja, er zijn dus nog wel degelijk mensen die eeuwige trouw beloven), nadien voor een fiets kijken in Leopoldsburg. Later ergens eten voor mijne verjaardag, die al wel een paar maanden geleden heb ondergaan. Zoals ik me nu voel, gaan het tapas worden denk ik.

CU
IN HELL

:: Bennie 3:11 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?