:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, juli 05, 2004 ::

Fuif

Zaterdag een fuif gehad van de voetbal. Een flop van jewelste. Tja, wie geen reclame maakt, krijgt geen volk over de vloer. Ik vrees dat we nog een pak geld gaan moeten bijleggen om den drank en den dj te kunnen betalen. Dat wordt volgend seizoen geen nieuw voetbalkabas en outfit.

Opvallend. In vriendenkring neemt het aantal zwangerschappen reusachtige eenheden aan. Iedereen lijkt wel zwanger. Misschien moet/mag ik tijdens mijn vakantie een paar dagen letten op de zoon van mijn broer. Kan ik in een keer eens live meemaken wat dat is, zone kleine.

CU
IN HELL
:: Bennie 11:57 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?