:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: woensdag, juni 30, 2004 ::

Eroscentrum

Weer een tijdje geleden. Tijd voor een update. Het feestweekendje in Wezel is goed verlopen. Telkens weer dezelfde conclussie. Zwaar uitgaan wordt hoe langer hoe zwaarder voor mij. Tis te zeggen. De dag nadien ben ik een wrak en doe ik nie meer dan op de zetel liggen.

Het is eigenlijk niet te geloven. Toch is het waar. In het pittoreske Wezel is men van plan het grootste Eroscentrum van Europa te bouwen. Het altijd zo rustige dorpje staat in rep en roer. In het voormalige Ritz-hotel zijn de werken alvast weer stilgelegd. Ben benieuwd of het er gaat komen.

Ben ook terug aan het lopen geslagen. Allez. Ben toch al twee keer op rij geweest. Een minuutje of tien om te beginnen. Mijn conditie tart alle verbeelden. Het moet gewoon. Benieuwd hoe lang ik het ga uithouden.

Met krob in de keel gezien op TV hoe verbitterd Dick Advocaat is. De bondcoach van de Nederlandse voetbalploeg werd door 16 miljoen Nederlanders uitgelachen. Sommige analisten spraken zelfs van steniging en ophanging. In tijden dat mensen gewoonweg de kop wordt afgesneden door een stelletje barbaren in het Oosten gewoonweg ontoelaatbaar. Dick, zeg na het EK die rotfunctie op en ga genieten van zee en strand in Marbella.

CU
IN HELL
:: Bennie 12:45 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?