:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: zaterdag, mei 01, 2004 ::

Tweelingen (bis)

Lees net bij Ann dat ik ze nieuwsgierig gemaakt heb omdat ik gezegd heb dat die tweelingsprogramma's een verkeerd beeld geven. En essay ga ik er niet over schrijven, maar kan al wel melden dat minstens 20 mensen ons gevraagd hebben hoe het komt dat wij niet meedoen. Ik kan dan wel door de grond zakken. Ann, bij een spaghetti, die ik met mes en vork opeet en mijn wijnglas aanval zonder mijn mond eerst af te kuisen, wil ik dat wel eens uit de doeken doen. :)

CU
IN HELL
:: Bennie 3:54 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?