:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: vrijdag, april 02, 2004 ::

Reunie

Ik ben tegen reunies. Ik wil niet horen hoe goed het wel niet gaat met ex-collega's studenten in de bedrijfswereld. Donderdag mij toch laten vangen en naar een reunie geweest van de HPA, tegenwoordig Plantijn. Een groep studenten had het avondje georganiseerd, en eerlijk is eerlijk, echt slecht was het allerminst. Paar bekenden tegen het lijf gelopen, twee bollekes gedronken en terug naar huis.

Vanavond gaat de terziele gegane Baret opnieuw open onder meesterlijke leiding van John "Bon Jovi" Vleugels. Kweet nog niet of ik ga gaan. Ben echt moe en heb eens een lange rustige nacht nodig.

Zaterdag eerst werken en nadien met de voetbalploeg en al haar supporters naar Eindhoven. Alle remmen los!

CU
IN HELL
:: Bennie 4:51 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?