:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, april 26, 2004 ::

Kwaad

Heb me vorige week kwaad gemaakt. Over politiek. En omdat het me nu nog steeds dwars zit, wil ik mijn ei kwijt. Eerst wordt het Vlaams Blok, met 800.000 kiezers monddood gemaakt door de rechterlijke macht. Niet dat ik een Blok-fan ben, maar ik vind dat er toch over. Want wie zegt dat het Blok racistisch is, zegt dat 1 op 5 Vlamingen dat is. En even later hoor ik doodserieus dat Karel De Gucht het vakantiegeld met "slechts" 33% wil belasten. Dat maakt me nu kwaad se. Komen er verkiezingen aan of zo?

CU
IN HELL
:: Bennie 11:38 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?