:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: vrijdag, april 16, 2004 ::

Feesten


Er staat weer een zwaar weekend voor de boeg. Dit keer hoef ik niet te werken. Heb dus nog eens twee dagen achter elkaar verlof. En dat is alweer een poosje geleden.

Vanavond eerst minivoetbal zien. Nadien duiken we het nachtleven in. Morgennamiddag (vroeger ben ik toch niet wakker, ik ken me ondertussen wel) ga ik mijn ma ophalen en rijden we naar Bree voor de lovegame. Nadien Fruitfuit. Ben niet zo'n fuivenganger, maar de Fruitfuit is toch wel elk jaar een uitzondering. De organisatie is al aan zijn volgens mij 15de editie bezig en daar komt altijd een pak volk op af. In onze contreien is er dan ook nog echt een fuit-in-tenten-cultuur. Zondag chillen bij mijn ouders. En volgende week uitslapen. Net op de werklijst gekeken. Heb uitsluitend avonddiensten. Jiehaa!

CU
IN HELL
:: Bennie 4:53 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?