:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, april 05, 2004 ::

Eindhoven


Zaterdag diep doorgezakt in het Nederlandse Eindhoven. Met 16 mannen van de voetbal. In het Stratumsend staan wel 50 gezellige kroegen broederlijk naast elkaar. Altijd vollenbak. Vind je het in de ene cafe niet leuk, ga je gewoon naar een ander. En in de bakkerij zijn we natuurlijk ook geweest. Degenen die ooit daar waren, weten wat daar te beleven valt. Tja, we zijn gewoon per ongeluk in het verkeerde land geboren.

Om 4u in de morgen gaat daar (gelukkig) alles dicht. Licht aan, muziek stil. Onze taxi was netjes op tijd. Toen we na 30 minuten (normale reistijd Eindhoven - Mol is 45 minuten) nog steeds geen zicht hadden waar we waren, begon ik onraad te ruiken. Ik besloot eens langs de weg te kijken of ik wegwijzers zag. En ja hoor, we zaten in Bree. Wie Eindhoven en Mol weet liggen, weet ook dat Bree niet echt de korste route is. Tja, we zijn toch veilig thuisgeraakt!

Zondag zalig in de zetel gelegen en naar Vlaanderens Mooiste gekeken. Na de streep me eens goed kwaad gemaakt. Wat een onsolidair volkje zijn wij toch...

CU
:: Bennie 9:39 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?