:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: zondag, februari 15, 2004 ::

Welkom in het Sportpaleis

Beroepshalve drie dagen in het Sportpaleis in Antwerpen gezeten. Doet me onherroepelijk terugdenken aan de tijd dat ik elke dag naar de Sinjorenstad moest rijden. Er wordt namelijk getennist aldaar. Maandag beginnen de goei, dinsdag komt Kim en haar zus Elke in actie. Woensdag speelt La Kim haar eersten dubbel, donderdag komt Juju in actie. Dagen om naar uit te kijken, quoi.

Op het sociale gebied is het een pak minder. Valentijn is gelukkig zonder veel boe of bah gepasseerd. Had toch iets kleins gekocht voor mijn geliefde. En vandaag voor de eerste keer in mijn professionel loopbaan toch wel niet te laat gekomen zekers. Ik dacht dat ik om 11u moest beginnen, maar het was 10u. Jaja, en mijne chef om 10u45 aan de lijn. Stress, quoi.


Nu even relaxen in de zetel. Het is nodig. Morgen pas om 14u in het Sportpaleis zijn. Wedden dat ik op tijd ben!

CU
IN HELL
:: Bennie 9:57 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?