:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, februari 02, 2004 ::

Weekend

Sinds mensenheugnis was het al geleden dat ik nog eens twee dagen vrij was zonder verlof te pakken. Ja, zo gaat tijd met de online journalisten van tegenwoordig. Er ferm van geprofiteerd en een paar keer overboekt. Vrijdag gewoontegetrouw begonnen met een eetmaal bij mijn dierbare ouders. Het was deze keer nog specialer omdat tweelingsbroer voor de eerste keer zijn lief had meegebracht. Ik kende ze al langer, mijn ouders dus niet.

Nadien gewoontegetrouw een pintje gaan drinken in mijn stamkroeg. Niet te laat gemaakt. Zaterdag op tijd opgestaan om bij mijn ander broer een stichel (ken het Algemeen Nederlands woord er niet voor) te gaan rechttrekken. 50 platen en 5 zware palen naar het einde van zijn tuin gesjaggerd. Nadien nog gaan voetballen. Om 18u was mijn kaars uit. In slaap gevallen en pas om 20u wakker geworden. Te laat dus voor onze afspraak in het overbekende Wechel. Al die op mij gerekend had, een welgemeend excuus.

Zaterdag na mijn avonddutje niet veel meer uitgespookt. Gewoonweg bekaf. Zondag echt genoten van een superspannend WK veldrijden alwaar de beste gewonnen heeft. In de vooravond en avond genoten van een bij wijlen slechte voetbalmatch tussen STVV en Anderlecht, gewonnen door de goden uit Brussel. Met weekend kon niet meer stuk. Vanmorgen opgestaan met de harde realiteit: werken. Nee, geef mij maar een dagje door de week, dan doet dat niet elke keer zo'n pijn.

CU
IN HELL
:: Bennie 8:39 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?