:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: zondag, februari 22, 2004 ::

Bye bye Antwerp

Ziezo. Een tennistiendaagse in het Sportpaleis zit er op. Leuk, heel leuk. Maar toch ook weer blij als het achter de rug is. Veel werk, elke dag met de auto naar Antwerpen. Ja, ik heb het ooit elke dag gedaan, drie jaar aan een stuk. Ik kan er nog altijd niet aan uit hoe ik dat heb volgehouden. Volgende week dus terug naar ons gezellige stekje in Paal. Terug broodjes van Ravenshout. Lekkerzzzzzzzzz.

April lijkt ook een leuke tennismaand te worden. Eerst Davis Cup in Doornik, nadien Kim en Lleyton in Bree en nog nadien de Fed Cup in nog eens Bree. Dat belooft. Wellicht zullen wij met de redactie daar ook bij zijn.

Mijn sociale leven heb ik vorige week dan ook noodgedwongen op de pauzeknop moeten zetten. Hopelijk komt daar deze week verandering in. Alhoewel. Heb veel avondshiften. Het zal voor het weekend worden vrees ik. Housewarmingparty bij mijn broer op het Zuid.

CU
IN HELL
:: Bennie 11:18 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?