:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: vrijdag, januari 23, 2004 ::

Morgenstond...

heeft geen goud in de mond. Voor professionele doeleinden extra vroeg moeten opstaan vandaag. Allez, tis te zeggen. Om 7u deze nacht. Ja voor mij is da echt nacht. En enkel voor mijn werk wil ik dat doen, voor de rest voor niets en niemand.

Daarbij komt ook nog eens dat ik vannacht geen oog heb dichtgedaan. Echt niet geslapen. En je ziet de tijd maar wegtikken. Nog 4uur, nog 3uur, nog 2uur. En dan helemaal op het einde van je in slaap om dat keihard wakkergeschud te worden door een verschrikkelijke wakker.

Ilke kent mij al en weet dat ze 's morgens niet te veel tegen mij moet zeggen. Een lekkere tas koffie met melk en suiker en een kindersurprise kunnen wonderen doen. Ook bij volwassenen!

CU
IN HELL
:: Bennie 3:11 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?