:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: zaterdag, december 20, 2003 ::

Kerst en Nieuw

Jaja. We staan weer voor leuke tijden. Kerst en Nieuwjaar. Pfffffff. Voor mij hoeft dat eigenlijk niet zalle. Het enige wat ik daar aan vastkoppel, is dat de dagen weer gaan lengen. Het is voor mij een keerpunt richting zomer. Terug licht tot 22u, weer energie in mijn lijf. De rest kan me gestolen worden.

Vanavond eerste feest van een hele reeks. In Antwerpen. Osystraat 67. Waar in mijn vorig leven mijn kot was dus. Leuke mensen, ondertussen ook in de harde werkwereld terechtgekomen. Mooi om zien hoe nu de echte feestvarkens van vroeger plots een pak minder uitgaan omdat ze elke dag moeten travakken. Maar vanavond gaan we er nog eens voor. Zoals in mijn vorig leven.

CU
IN HELL
:: Bennie 2:12 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?