:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: zaterdag, november 15, 2003 ::

Shoppen met mannen

Had de keuze. Vanmiddag. Voetbal kijken of gaan shoppen. Omdat Ilke toch zo'n schatje is, heb ik voor het laatste gekozen. Tis al heel de week voetbal voor mij (en haar). Tegen 16u in het grote Turnhout aangekomen. Veel te veel volk (Ilke vond van nie). Veel te koud. Dat vond Ilke ook. Efkens rondgelopen daar en dan snel naar de auto.

Naar een jeanswinkel in Lommel gereden. Ik had er dringend een paar nodig. Aangekomen rond 17u45. Twee jeansbroeken gekocht. 18 u terug in de auto. Awel, dan noem ik nu eens efficiƫnt shoppen se :)

CU
IN HELL
:: Bennie 10:51 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?