:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: dinsdag, november 04, 2003 ::

Levensverzekering

Maandagavond is Koen Hasaerts langsgeweest. Koen is een ex-collega die nu in de verzekeringen is gerold. Kwou wa informatie horen over hospitalisatieverzekeringen, gewaarborgd inkomen en een levensverzekering.

Leuke uitleg gehoord, Koen is pas om 2u in de nacht terug naar Oudenaarde gevlogen. Ben ook een pak wijzer geworden. Nu weet ik tenminste wat het is, een levensverzekering. Of ik het ga nemen, weet ik niet. De hospitalisatie-verzekering wellicht wel.

Kheb de Koen ook wat geholpen met zijn prospectie en enkele nummers uit mijn telefoonboek gegeven. Als Koen je een van de dagen/weken/maanden belt, weet dan dat het aan mij ligt!

CU
IN HELL
:: Bennie 7:28 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?