:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: dinsdag, november 11, 2003 ::

Kermstmis en Nieuwjaar

Vandaag is het blijkbaar een feestdag. Kwist het niet, maar Ilke is vandaag thuis. Daarmee. :)
Voor sportredacteurs geldt zo'n 11/11 dus niet, daarom ben ik nu aan het werk. Wel leuk. Rustig thuis, muziekje aan, sigaretten in aanslag. En Kim heeft de Masters gewonnen. Jawel, toch een grote prijs voor ons sympathiek meisje uit Bree.

Voor de rest weinig nieuws. Ja, Lieve wil graag spaghetti maken voor mij, alleen komen onze agenda's niet meteen over elkaar. Tis te hopen dat het nog voor dit jaar is :). Ilke gaat vanavond naar de Proms, ik ga niet mee. Ik heb da al 10 keer gezien en vorig jaar heb ik beslist: dit nooit meer. Ik ken da programma al helemaal van buiten en de gasten van dit jaar maken mij niet warm om nog eens naar Antwerpen te trekken.

Ondertussen stromen de ideƫen binnen voor Oudjaar. Het wordt wellicht Het Hof van Aragon, met allemaal mensen eens ze hun plastron uit hebben de grootste varkens op de planeet zijn. Awel, ik hou daar niet meer van. Kerstmis en Nieuwjaar. Pffffff. Voor mij hoeft da eigenlijk allemaal niet.
:: Bennie 3:04 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?