:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: donderdag, november 13, 2003 ::

Het voor- of nadeel van iemand die altijd moet werken, dus ook op feestdagen, heeft als groot voordeel dat je thuis bent als iedereen werken is. Zoals ik nu. Ben donderdag, vrijdag en zaterdag vrijgesteld van werk. Zalig.

Nochtans nie goe begonnen. Heb net mijn kot hier nog eens opgekuisd. Afwaske gedaan en seffens naar de Colruyt. Drinken halen. We hebben echt niets meer, enkel water. En ik wil wel eens wat anders...

Maar eerst uitgebreid in bad. Heb moed geen spijt, gaan werken duurt voor iedereen een eeuwigheid!

CU
IN HELL

PS: Bij mij is heel da bloggergedoe veranderd. Is da bij ullie ook?
:: Bennie 2:36 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?