:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: vrijdag, november 21, 2003 ::

Dirk Dilmer

Tis weer vrijdag se. Bijna weekend. Te morgend bijna van mijne stoel gevallen. Hoorde ik plots ex-collega Dirk Vermeiren op het donna-nieuws. Dirk zit de meeste tijd van het jaar in Turkije en trad op als radio-journalist naar aanleiding van de bommen in Istanbul.

Rustige dag overigens. Mijne chef Gert is net vertrokken voor een welverdiende vakantie van drie weken naar Zuid-Amerika. Het sportjaar loopt stilletjes aan op zijn einde. Tijd voor overzichten enzoverder, maar daar houdt collega Willem zich mee bezig.

Vanavond nog eens ferm uit de bol gaan. Studentenclub Sofia geeft in den Hilton in Antwerpen zijn traditioneel Galabal. Met een paar ex-kotgenoten nog eens alles kapotzuipen en dan morgen met een verschrikkelijke kater wakker worden.

Heb nog 8 dagen verlof dit jaar. In december ben ik tussen Kerst en Nieuwjaar thuis. Wat ik ga doen, weet ik niet. Misschien mijn vrouw eens in de watten leggen. Zij heeft me (bijna) het ganse jaar moeten missen.

CU
IN HELL
:: Bennie 3:50 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?