:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: donderdag, oktober 30, 2003 ::

Rankings

Heb me deze week, jobsgewijs, eens toegelegd op de rankings in het tennis. Het moet gezegd: dede uitvinder, is goe zot. Het is met andere woorden (bijna) niet te begrijpen.

Maar daar zit het hem juist. Niemand begrijpt het, ja, dan wil den Bennie er het fijne van weten. Alles uitgepluist, de wta gecontacteerd, cijfers geteld, calculator nog eens gebruikt. En ja, na enkele slapeloze nachten ben ik uiteindelijk zo goed als uit.

Voor de vrouwen wel te verstaan. Bij de mannen is het nog moeilijker. De ATP werkt met twee rankings. Is het toeval of niet, maar net vandaag is er een nieuwe nummer 1. Andy Roddick, het enfent terrible van het Amerikaanse tennis. Elk medium heeft het. En ik, ik versta het niet. Ik geloof het zelf niet. Ben aan het tellen en tellen en tellen geweest. En volgens mij klopt het gewoon niet. Of heb ik iets over het hoofd gezien. Tja, die rankings. Tis onbegrijpelijk.

CU
IN HELL
:: Bennie 11:03 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?