:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: vrijdag, augustus 29, 2003 ::

Kotsen

Naar de internist geweest. Voor den uitslag. Niets te vinden. Grrrr. Voel me toch nog geen 100 % fit. Vanochtend zelfs nog moeten kotsen. Hier op het werk. Wel leuk, na weken van braakneigingen eindelijk nog eens echt moeten kotsen. Het was meteen over, maar superfit voel ik me nog verre van.

Krijg nu van die pillekes die mijnen darmflora moeten opkuisen. Die anti-biotica heeft volgens mijnen internist alles kapotgeveegd, dus ook de goede bacterie├źn. Via die pillen krijg ik de goede bacterie├źn weer. Of dat gaat helpen?

I'M
IN HELL
:: Bennie 3:27 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?