:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: donderdag, augustus 07, 2003 ::

Hellas Veronas

Ben goe gezind. Anderlecht heeft een scheve situatie helemaal rechtgezet in de tweede voorronde van de Champions League. Voor de leken: Anderlecht stond na 45 van de 90 minuten voetbal met 2 doelpunten achter tegen Boekarest. Na de rust, dat is dus na 45 minuten, heeft Anderlecht nog 3 keer gescoord. Ze mogen dus naar de derde en laatste voorronde. Daarin spelen ze op 13 en 20 augustus tegen Wisla Krakau, een Poolse ploeg. Winnen ze ook dat duel, dan zijn ze in Brussel meteen een pak (lees 300 miljoen oude Belgische franken) rijker. Dan winnen ze de jackpot en zijn ze verzekerd van 6 topmatchen tegen topploegen uit Europa.

Net ne mail gehad van Lieve. Sketterend. Een van de wereld bewuste vrouw van iets in de dertig die een prosser van 26 gaat uitleggen waarom ze niet op het afscheidsfeestje van Planet was. Ik lag in een deuk. Awel, ik heb nu al veel meegemaakt. Maar dat nog niet. Lieve, ik ben blij dat je je portemonnee hebt teruggevonden. Ik ken dat gevoel van het verlies van een portemonnee. Ongelofelijk erg is dat!

Morgen geniet ik van een dagje vrij. Vrij? Tis te zeggen. De opdrachten staan al klaar. Afwassen, kuisen, stofzuigen, Canal + decoder naar de redactie in Paal brengen. En nog meer van datte. En het wordt 40 graden. Dat wordt effe afzien. Hopelijk kan ik morgen op een leuk terrasje plaatsnemen. En genieten van mijn vrije dag!

CU
IN HELLAS VERONAS

HELLAS VERONAS ligt in Spanje, op 15 minuten van de luchthaven van Reus. Ik geloof dat het stadje Salou heet. Of zoiets in die aard.
:: Bennie 1:34 a.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?