:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, augustus 25, 2003 ::

Gastroscopie

Nog altijd niet genezen. Ondertussen al bijna zes weken aan het sukkelen. Vermoeidheid, braakneigingen, draaierigheid, verminderde eetlust. Op aanraden van mijn huisdokter dan maar naar een internist gegaan. Buiten een alledaags onderzoek (bloeddruk, hartritme, extern buikonderzoek) heeft hij ook een echografie van de buik, een nieuw stoelgangonderzoek en last but not least een gastroscopie laten uitvoeren. Niet echt leuk dat laatste. Met een darm in je keel, en je mag niet slikken. Uit mijn darmen halen ze dan hele kleine stukjes weefsel. Hopelijk vindt de internist daarin de oorzaak van mijn slechte gevoel. Donderdag om 16u ken ik het resultaat. Duimen dus!

Ondertussen het werk weer hervat. Zondag zonder echt veel problemen kunnen werken. Bedankt Steven, dat ik niet tot in Paal ben moeten komen. Dinsdag de eerste keer terug naar Paal. Op eigen aanvraag. Ben het kotsbeu, hier thuiszitten. Ben ook eens curieus hoelang ik het daar ga kunnen volhouden, want van volledige genezing is nog geen sprake...

I'M
IN HELL
:: Bennie 3:53 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?