:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: dinsdag, augustus 12, 2003 ::

Bacterie en virus

Ben ziek. Al een paar weken. In het zonnige Salou een Spaans beest opgelopen en blijkbaar mee naar Mol gebracht. Zit nog altijd op mijn darmen. Zegt mijn dokter. Hoe hij het weet, weet ik niet. Maar hij zegt het wel. Antibiotica-kuur van 10 dagen. Elke dag 2 stuks. Bij het eten. 's Morgens én 's avonds. Niet te zwaar eten en geen alcohol. Dat wordt even aanpassen.

Wat doet een zieke overdag bij 35 graden? Niet veel. Afzien eigenlijk. Wordt dan ook pas echt wakker als het wat frisser is. Zo rond een uur of 22u. Overdag vooral de pijn verbijten en afzien. Hopelijk wordt het snel beter. Maandag moet ik terug in orde zijn. Zegt de dokter.

Gelukkig is mijn pc hier. Maar dat beest doet raar. Heeft geen last van een bacterie. Wel van een virus. Een straf. Amai. Heel mijn kind wordt overgenomen en doet rare dingen. Zo start internet explorer niet altijd op. Geeft hij voortdurend virus-meldingen. Gewoon afsluiten is niet meer mogelijk. Maandag zal ik hem maar een binnenbrengen op onze IT-afdeling. Kijken welke antibiotica ze voor hem gaan voorschrijven...

CU
IN HELL

:: Bennie 1:57 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?