:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: dinsdag, augustus 05, 2003 ::

Advokaat

Effe geleden. Maar het is druk geweest. Vrijdag naar Antwerpen afgezakt. Voor wat wellicht de laatste Planet stuiptrekking was. Groot afscheidsfeest in de legendarische Capuccino Club op het eilandje. Leuk om leuke mensen nog eens weer te zien. Al besef ik goed dat ik sommigen wellicht nooit meer zal zien. C'est la vie, quoi," zou Lieve zeggen. Lieve zelf was er niet. Zij zat wellicht in hogere sferen ergens op deze aardbol.

Zaterdag was werkendag. Als pers de KBC Nacht in Heusden meegemaakt. Wel leuk, al vind ik zo'n atletiekmeeting toch nogal chaotisch. Wij zaten uitstekend, aan de finishlijn van de loopnummers. Zit je ergens anders, kan je volgens mij niet volgen. Hinkstapspringen, polstokspringen, loopnummers. Alles door elkaar. Nee, atletiek is voorlopig niet mijn dada, al is zo'n 100 meter sprint bij mannen en vrouwen uit de wereldtop echt wel indrukwekkend.

Zaterdagavond stond er normaal nog een BBQ en een fuifke op het programma, maar bibi was stikop van die topinspanningen te zien. Ben dan maar een pitta gaan eten en gaan slapen. Zondag fijne dag gehad. Eerst bezoekje gebracht aan de Miramar. Das een grote plas waar de gegoede Antwerpenaar zijn buitenverblijf heeft. Uitstekend weer, warm water. Wat heeft een mens nog meer nodig. 's Avonds uiterst gezellig gaan eten bij de Griek in Mol. Visschotel voor 2. Zalig.

Nadien nog op een terras gezeten. Yves, goed 120 kilo, advocaat, gespeciliseerd in echtscheidingen, was er ook bij. Mannen, mannen. Wat een verhalen dat die mens bij had. Gewoonweg niet te geloven. Ondertussen ken ik ook de wetgeving om overspel te bewijzen en vind ik dat ik Ilke echt niet onheus behandelen. Wat die gast allemaal verteld over de gang van zaken tussen mannen en vrouwen tart echt alle verbeelding.

Ondertussen weeral een dag van een kersverse week achter de rug. Morgen eerst lekker uitslapen, nadien naar mijn ouders ontbijten en dan up-to Paal. Waarken!

CU
IN Hell
:: Bennie 2:15 a.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?