:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: zondag, juli 20, 2003 ::

Still in heaven

Nog steeds in Salou. Heet dat dat hier is. Gelukkig is het soms wat overtrokken, wat een geluk. Ondertussen al een ferm ziek geweest, volgens de dokter lag het aan aardbeien. Wat er ook van zij, ben terug wat beter. Blijkbaar is de Molse grond de enige waar ik zonder problemen tegenkan. Overal word ik ziek. Is het niet in Chamonix, dan wel in Salou.

Ondertussen gaat mijn vakantie lekker door. Hopelijk kunnen we nog naar barcelona. Rondhangen op de Ramblas, een bezoekje brengen aan Camp Nou. Ik hoop daar is met de cornervlag te kunnen rondzwaaien, zoals Luc Nilis in zijn goede tijd deed. Over Barcelonq gesproken. De Willem, is die verzopen op die boot in Venetie ofwa? Zijn blog wordt niet meer aangepast, zijne gsm staat al dagen of. Zou hij misschien de vrouw van zijn leven gevonden hebben? Willem, ik kan je een raad geven: They are all the same!

I'M
IN HEAVEN
NOW


:: Bennie 6:36 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?