:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, juli 28, 2003 ::

Druk weekend

Pfff. Druk weekend achter de rug. Vrijdag, op mijn laatste verlofdag, gaan schilderen bij mijn broer in Antwerpen. Na zeven jaar verlaat ook hij het ouderlijke studentenkot en gaat "op 't Zuid" wonen. Eduard Pechier straat als ik het mij nog goed herinner. Leuk herenheus, met wel vijf verdiepen. De bovenste drie huurt hij samen met nog twee andere mensen af. Nog een pak werk voor de boeg. Geschilderd is het al, nu de rest nog. Bart, bij deze succes gewenst.

Zaterdag uitgeslapen en om 13u vertrokken naar Blankenberghe voor een vrijgezellenavond van Stig, die op 22 augustus in de ravijn stort. Blankenberghe, Blankenberghe wondermooie stad. Dacht ik. Toen viel plots alle electricteit weg en heel de kuststad was donker. Dan pas blijkt hoe afhankelijk wij wel zijn van stroom. Kaarsen dat ik op die 45 minuten gezien heb? En paniek! Niet te geloven. Nadien alles kapotgezopen in de Parasol. Heel leuk, maar geef mij maar Enjoy Salou in Salou. Daar werkt de airco beter :)

6u30 terug in het verre Mol. Meteen gaan slapen. Rond 12u wakker geworden en proberen de laatste etappe van de Tour nog mee te pakken. Is niet gelukt. Viel telkens in slaap. Dan maar in bad gaan liggen om vervolgens weer in slaap te vallen. Awel dat heb ik nu iedere keer voor. Ik ben van verlof blijkbaar vermoeider dan van gewoon te gaan werken. Joepie, morgen is het weer zover!

CU
IN Hell
:: Bennie 12:55 a.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?