:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: dinsdag, mei 13, 2003 ::

Moe

Laatste tijd veel last van vermoeidheid. Telkens ik thuiskom van een zware werkdag, nog maar voor 1 ding goesting: zetel in en uitblazen. Hoe het komt? Ik zou het niet weten, alleen 9 uur per dag werken kost nu eenmaal kracht en energie. Ook als de zon schijnt en het tot 21u30 licht blijft.

Van 't weekend nog eens moeten tennissen. Met de ploeg nipt verloren, maar mijn dubbelspel wel gewonnen van mannen die qua klassement veel beter waren. Die gasten toch mooi afgedroogd en dan is de ploegnederlaag iets draaglijker. Er zat trouwens veel meer in, maar dat zijn vijgen na Pasen.

Woensdag uitslapen want pas om 14u30 beginnen. Donderdag weer een vrije dag. Begin er meer en meer naar uit te kijken naar die vrije dagen. Volgens mij een slecht teken.

CU
IN Hell
:: Bennie 7:58 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?